Min morgon och dagens planer

Morgonen fortsatte med min dagliga genomgång av nyheter och ett par bloggar, som jag fastnat lite för. På svenska. Det har blivit en vana att läsa DN, Aftonbladet och Expressen plus en hel del annat. Det finns dock inte så många glada nyheter. Det mesta handlar om död, våld och dålig ekonomi. (Civila dör i Sri Lanka. En 4-årig flicka dör i tvättmaskin i Södra Kalifornien. En hel bunt artiklar om våld mot lärare kan man hitta på Aftonbladet osv osv.)
Dagens planer: Jag har faktiskt inte bestämt mig helt för vad jag ska hitta på idag. Ska ta det som det kommer. Vilken lyx det är egentligen! Har massor med fritid och kan göra med den precis vad jag vill! Det ser rätt så grått ute idag, men det regnar åtminstone inte, så det blir nog en promenad sen. Annars finns det alltid saker hemma att fixa. Sen har jag ett avsnitt av Lets Dance, som hämtades klart i morse, som jag skulle gärna titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0