Holländska köttbullar och American Idol

Jag har haft en jätteskön dag idag! Varit ute på stan och gått. Kollat lite kläder och hittat 2 bokhandlar med gamla böcker, där jag inte varit förut. I den ena kostade alla böcker 2 euro. Kollat upp vad det finns för jobb på xpatjob.com, ams.se (inget som skulle passa mig dock) och läst massor på nätet om allt möjligt.
Mötte upp min kille nyss, när han var på väg hem från jobbet. Vi handlade mat och snart är det middag. Det blir holländska köttbullar med potatismos, grönssaker och sås till!
Matlagningsdags nu! Och sen blir det ett avsnitt av American Idol och nån film. Kul!


Precis så här såg det ut, när vi var på väg hem.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0