Beslutsångest

Jag har varit lite dålig på att uppdatera på sistone. Har blivit så stressad pga av kallelsen från sjukhuset som jag fått häromdagen. Jag har beslutsångest och vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag har ingen lust att flyga till Stockholm! Men jag kanske måste. Jag älskar Stockholm, men det kommer inte bli en rolig resa nu. Jag hatar sjukhus! Jag hatar allt, som har med sjukhus att göra. Jag vet inte heller hur lång tid det hela kommer ta och när jag ska boka returbiljett. Jag har dock kollat upp priser och var jag kan bo om jag nu bestämmer mig för att åka. Det är bara så jobbigt att inte kunna bestämma på en gång! Grejen är ju den att jag mår bra och kan välja att inte åka. Avboka går ju hur lätt som helst. Dessutom handlar det inte om något livsviktigt. Men det är bara så mycket "tänk om" i mitt huvud just nu. "Tänk om... Tänk om... Tänk om". Måste sluta tänka på det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0