Det är fredag!

God morgon! Vilken skön kväll vi hade igår! När vi gick ut från Paradiso efter konserten, kändes det som om det var fredag! Och det vore ju faktiskt roligt att gå vidare nånstans. Vi gick en sväng på Leidseplein, men sen bestämde vi oss för att gå hem. Min pojkvän skulle ju jobba dagen efter. Stannade uppe ett par timmar och tog det bara lugnt, vilket var skönt.

I morse: Väckarklockan ringer som vanligt. Jag är trött och tänker unna mig sovmorgon. Min pojkvän går upp och tänker ta en dusch. Det visar sig att det inte finns varmt vatten. Hur typiskt är inte det? Detta händer just idag, när vi är båda trötta. Så klart. Jag går upp och kokar vatten. Sen fixar jag kaffe och piggnar till. Sovmorgon är bortglömd.

Nu har jag en jätteskön förmiddag!  Skönt att det är fredag idag på riktigt!

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: Ja verkligen, hehe (^^,)



Ha en trevlig helg nu! Kram

2009-02-06 @ 18:21:16
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0