Fredagskul del2

Nej, nu har jag ändrat mig angående det där: "Åh vad jag inte vill vara hemma!". Som sagt var, blev det en sväng till AH och det var faktiskt inte alls skönt ute. Det var regnigt och grått och jag blev irriterad på AH:s personal. Det är märkligt det där, det jobbar fem gånger mer folk på en AH (mataffär) än på en ICA. Det som gäller sortimentet, så är det helt fantastiskt, det som gäller servicen... ja, ibland blir man irriterad. Speciellt är det många unga killar, som jobbar. Ofta ser man dem dock bara hänga med varann. Vid mjölkdisken eller köttdisken, eller på andra ställen i affären. Samtidigit som de står där och hänger, så ställer de upp varor. Väldigt långsamt. Och det roligaste med det hela är att de inte ett dugg bryr sig om kunder. Det tog alltså ett tag att ta sig fram till köttdisken. Ja, jag vet att jag låter som en kärring nu, men det var riktigt störande.
Ska laga wienerschnitzlar med potatis och sås till lunch snart. Annars blir det en hel del läsande, surfande och filmer! Min kille sitter i soffan och jobbar. Så det är faktiskt väldigt mysigt att vara hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0