En lyckad kväll med middag och utgång till Jimmy Woo

Kvällen igår blev väldigt lyckad och jag hade det jättekul!
Som jag skrivit tidigare, visste jag i förväg att min kille skule jobba på Alla hjärtans dag och räknade faktiskt inte alls med en skön dag på stan. Vi hade inga bestämda planer på hur vi skulle fira dagen. Det enda vi sa var att vi skulle hitta på nåt kul på kvällen. Jag fick för mig att han skulle jobba hela dagen och att vi inte skulle hinna göra nåt roligt, men så blev det ju inte! Det blev en skön promenad på stan, lite shopping och lunch ute. Vid sju tiden åt vi middag hemma och hade det mysigt bara vi två. Det har varit en kanon dag helt enkelt! Sen måste jag också säga att jag tycker att det är kul att bli uppvaktad på en sån dag, men man behöver inte göra så stor grej av det! Det viktigaste är ju att vara med sin kära! Att ge nåt litet paket eller lite choklad räcker!
Planen för kvällen var att gå ut. Vi tänkte inte göra en Alla-hjärtans-dag-grej av det, så min pojkvän frågade en kompis om han hade lust att hänga med ut. Han kom hem till oss vid 21-tiden och vi hade det trevligt allihopa. Sen gick vi till Jimmy Woo! Det är definitivt ett av de bästa ställen i stan! Det är inte alls lätt att komma in där, men igår gick det väldigt smidigt. Det var mycket folk, bra musik och vi hade det jättekul på dansgolvet! En lyckad utgång blev det med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0