IKEA

Idag har jag fastnat hemma. Förutom min lilla promenad, som jag tog för ett par timmar sen, när jag mötte upp min kille på vägen hem från jobbet, har jag inte varit ute på hela dan. Amsterdam är grått och regnigt idag.
Dagens händelse: Vi har äntligen fått vårt soffbord!!!
Vi var på IKEA den 31 december och handlade. Det bord som vi ville ha, fanns inte på IKEA HAARLEM, så vi fick beställa det från ett annat varuhus. Två veckor skulle det ta. Men så blev det inte. Vår beställning har tappats nånstans. Min pojkvän ringt till kundtjänsten några gånger och bråkat. När han ringde dit sist, fick han prata med nån, som lovade att vi skulle få bordet om fyra veckor. Fyra veckor! Men idag hörde IKEA av sig och sa att vi skulle få bordet levererat ikväll. Vilken överraskning!!! Så roligt. Nu har vi allt vi behöver hemma!

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: javisst är den! (^^,)

2009-02-03 @ 23:09:18
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0