*Gäsp, gäsp*

Åh vilken seg förmiddag. Vaknade som vanligt i morse. Jag brukar faktiskt må bättre av att vakna tidigt. Dessutom tycker jag att det är jättemysigt att sitta med var sitt kaffe i soffan och kolla på tv innan min kille går till jobbet. Idag är jag seg och kan fortfarande inte piggna till. Jag tog till och med en halvtimmes joggingtur i morse för att bli piggare. Det funkade en liten stund, men nu är jag lika sömnig igen. Börjar misstänka att det är nåt fel på mina linser. Nej, så här kan det inte fortsätta! Så här slö kan jag inte vara hela dan! Tänkte köpa lite saker hem, tvätta kläder och i kväll ska vi gå på konsert! Det är nog dags för mer kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0