Jag har äntligen bestämt mig!

Igår bestämde jag mig för att åka. Biljetterna är redan bokade, så nu går det inte att ändra sig. Jag åker till Stockholm den 9:e mars! Jag tycker fortfarande att det är lite läskigt, med det är lika bra att åka och göra det man måste och inte skjuta upp det! Förhoppningsvis kommer det gå bra på sjukhuset och jag kommer ha lite tid över. Då ska jag passa på att träffa mina kompisar som jag inte sett på ett bra tag och ha det lite roligt också!
                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0