Dagens

Dagens humör: Bra! Fast konstigt nog har jag känt mig lite stressad idag, utan någon som helst anledning.
Dagens bästa: Det var roligt att min kille hade lite fritid mellan föredragen och jobbmötena, så vi hann umgås. Annars blev det en middag på en italiensk restaurang, som ligger tio meter ifrån vår port, vilket var också väldigt trevligt.
Dagens jobbigaste: Inget alls.
Dagens sysselsättning: Jag "semestrar" fortfarande, så jag har haft massor med fritid, tränat, läst, surfat, kollat på film. Lyx med andra ord.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens motion: En joggingrunda i Vondelpark i morse, annars så har jag varit på en lång promenad på eftermiddagen. Har bestämt mig för att börja jogga igen! Regelbundet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0