Dagens


Dagens planer är att stanna hemma och ta det lugnt. Varken jag eller min kille har lust att springa på stan idag. Det är faktiskt jättemysigt att bara sitta i soffan med var sin dator, surfa, kolla på film, eller läsa!
Hemmafesten var kul. Inga bisarra lekar blev det. Folk spelade Twister ett par gånger och bara hängde med varandra. Sen blev det utgång till ett ställe, där man spelade hård rock, vilket är lite för mycket för min smak, men det var ändå roligt att vara där ett tag. Sen gick min kille och jag till Paradiso och hade det hur kul som helst. Paradiso är definitivt ett av stans bästa uteställen, så det är helt omöjligt att ha det tråkigt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0