Måndag 23/2

God morgon! Vaknade tidigt som vanligt, duschade och gick till Vondelpark, där jag joggade i ca en timme. Tänkte att det skulle vara en skön start på dagen. Vädret var inget vidare, men det var ändå skönt att jogga. Det var inte så mycket folk som joggade, men det var massor med cyklister, precis som vanligt. Min kille och jag har dock inte skaffat cyklar än, och jag vet faktiskt inte om vi kommer göra det. Jag är inte så mycket för att cykla och tycker att jag klarar mig utmärkt utan det. Fast det är ju självklart att det är cyklar som gäller i Amsterdam annars. Nu är jag hemma igen och dricker kaffe. Har inga bestämda planer för idag, killarna kommer gå på FITC och jag får hitta på nåt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0