Skadeglädje är den enda sanna glädjen!

Hej igen! Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Känner mig alldeles för varm, vilket är konstigt eftersom det är fortfarande 16 grader här. Jag hatar att vara sjuk, så jag hoppas verkligen att förkylningen inte bryter ut nu. Min pojkvän har lyckats att få tag på hyresvärden och den gubbe som "fixade" värme i lördags är här nu igen. Han har hållit på rätt så länge nu, så förhoppningsvis blir det varmt ikväll! Jag mår inte speciellt bra, så jag har ingen lust att kolla på tv. Jag orkar inte hänga med nån krånglig historia nu. Så jag sitter i soffan med en kopp te och precis på sekunden underhåller mig med världens mest värdelösa tips på hur man ska uppvakta sin kära på Alla Hjärtans Dag. Hittade dem på en blogg när jag surfade runt. Sitter och skrattar. Det är helt otroligt att det finns folk, som verkligen tycker att man ska uppvakta sin kära på det sättet. Riktigt underhållande!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var det, kan jag lova! :)

2009-02-09 @ 22:07:41
URL: http://moeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0