Fredag den 13

Få har väl missat att det är fredag den 13:e idag. Talet 13 anses i sig vara otursdrabbat, likaså fredagen. Jag tror inte på sånt där egentligen, fast lustigt nog tänkte jag på vad det var för dag precis när jag vaknade. Det finns hur mycket skrock som helst. Ett av de vanligaste är nog det där med nycklarna. Man FÅR INTE lägga nycklarna på bordet eftersom det betyder otur. Det har jag aldrig trott på! Däremot det där med katter, som korsar ens väg är en helt annan sak. Det har av nån anledning fastnat i huvudet. Så varje gång jag ser en svart katt korsa min väg, spottar jag tre gånger över ena axeln. Annars är det inte så mycket annat skrock jag tror på. Dagen har förresten varit bra och det har inte hänt nåt dåligt! Än så länge iaf.



Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: Ja men det låter ju fantastiskt faktiskt! :)

jag ska umgås med min kille och min bästa kompis som är singel faktiskt. Måste tänka på vännerna också! <3

2009-02-13 @ 20:48:25
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0