Dagens underhållning

Jag är fortfarande sjuk. Orkar inte göra nånting alls. Vaknade tidigt i morse och drack lite kaffe med min kille innan han gick till jobbet. Då mådde jag inte så dåligt. Var lite hängig - ja, men inte mer än så. Men nu är det värre igen och jag bara ligger här och degar. Fixade världens enklaste lunch (korv med grönsaker) för ett par timmar sen. Det är det enda jag orkat med än så länge.
Det är inte så att jag tycker synd om mig själv, men det är bara så TRÅKIGT att inte orka. Och bara ligga. Nu ska jag fortsätta att underhålla mig med ett avsnitt av "The Biggest Loser". En helt sjuk såpa! Men underhållande!
I det här avsnittet står deltagarna inför en utmaning. En riktig konstig sådan. De befinner sig i ett rum fullt med muffins, brownies, mackor och keks. Den som kommer äta mest, får möjlighet att välja team och tränare. Detta dock sker i mörkret och deltagarna kan inte se vem som äter...


Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

svar: Jamen absolut! :)

ja visst är dom! vore dom inte så dyra skulle jag förmodligen redan ha hela lägenheten full ;)

2009-02-16 @ 20:23:35
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Zandra

Det på den sista bilden ser ju bara för mums ut! :)

2009-02-16 @ 20:53:23
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0