Efter ett långt uppehåll...

Vet inte riktigt hur jag lyckats med det. För ett par timmar sen skaffade jag ett konto här. Jag råkade stava fel på min e-mail adress, när jag registrerade mig på sajten. Detta märkte jag, så klart, bara efteråt. Och det gick ju inte att aktivera kontot med den felstavade e-mailadressen, som inte finns på riktigt. Så jag fick göra om allting. Och använda samma domän fick jag ju inte, eftersom jag redan använt den. Hur som helst, nu börjar jag blogga igen. Den här gången från Amsterdam! Jag har bott här ett tag och känner mig hemma! Har rätt så bra koll på stan nu och blir inte ens irriterad på de saker som förut kändes riktigt störande. Dessutom är min livsstil här är helt annorlunda än den som jag hade i Stockholm, med all stress, heltidsstudier, som jag inte alltid varit nöjd med, kvällsjobb och massor med annat. Jag trivs bra här med andra ord!

Haft en riktigt skön dag idag med träning, surfande, jobbsökande och en god middag med min kille. Upptäckte att Amsterdam Weekly har massor med länkar till olika sajter, där man kan söka jobb, och så klart, massor med annan viktig och bra info om allt möjligt.
www.amsterdamweekly.nl

Nu tänkte jag kolla på film och fixa lite mer te. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0