Stockholmsresan. Dag 3.

Det första jag såg när jag vaknade imorse var snö. Massvis med snö. Och det bara snöar och snöar. Vart har våren tagit vägen? I Amsterdam är det vår! Riktig vår! De kläder som jag tagit med mig är inga vinterkläder och mina gympadojor ska jag inte ens snacka om.

                                Vilken skillnad, eller hur?


Det är så klart tråkigt att vara i Stockholm och inte kunna göra nåt förutom att vara hemma och ligga i soffan. Jag skulle gärna åka in till stan, gå en sväng på Söder, spana i butiker, fika, träffa kompisar, ta en öl osv. Dessutom känns det konstigt att vara här själv. Men nu är det så här. Dagens planer är att gå och handla. Först till ICA, sen till Apoteket. Det skulle jag gärna skippa om jag kunde, men det går inte. Sen gå hem och bara ta det lugnt. Det måste bli bättre! Annars blir det en jävligt jobbig resa imorgon. Mina kompisar kommer hit ikväll, vilket är jätteroligt! Vi har inte setts på ett bra tag och har massor att prata om. Kul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0