Stockholmsresan. Dag 3. Del2.

Har kommit hem nyss. Dojorna är genomblöta och jag är trött. Medicin som jag tänkte köpa fanns inte på det lilla apoteket. Typiskt, eller hur? Åka in till stan orkade jag inte. Nu förstår jag folk som säger att de längtar efter våren. Om jag bodde här skulle jag också längta. Jag har bara varit här i tre dagar och är redan så trött på det här vädret. Först tyckte jag att det var mysigt med snön. Speciellt när vi satt hemma, drack kaffe och umgicks. Det var liksom så fint ute. Så vit och så himla fint. I tisdags, när jag var på väg till sjukhuset var det en riktig snöstorm ute och det kändes inte ett dugg mysigt längre. Idag tog det en evighet att ta mig hem. Kallt, blåsigt och jävligt halt var det. Snabbt kan jag inte gå och det här skitvädret underlättar ju inte heller. Men nu har jag fått i mig mat och det känns bättre. Sitter i soffan med en kopp te och kollar på TV4. Kul med svensk tv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0