Morgonmys?

Hej. Idag är jag piggare än igår, vilket är skönt! Jag hatar verkligen att vara hängig. Allt annat blir ju per automatik småtråkigt när man mår så där. Är dock lite trött på det här vädret, det vore så skönt med lite sol! Morgonen började med Rapport. Det är helt fantastiskt med web-tv, tycker jag! Speciellt om det funkar som det ska och om det visas nåt kul. Som till exempel i helgen, när vi kollade på Melodifestivalen. Det var roligt att kolla på svensk schlager här. I morse som sagt var, blev det Rapport. Jag måste säga att jag tycker att det är jättemysigt med kaffe och nyheter i soffan på morgonen. När jag bodde i Stockholm, så tyckte jag att det var jätteskönt med att vakna tidigt, fixa kaffe och kolla på nyheter. Jag saknar Nyhetsmorgon ibland. Rapporten i morse var dock tråkig som fan. I stället för att piggna till, blev jag ännu mer sömnig och uttråkad. Händer det inget spännande i Sverige?

Sen blev det en joggingrunda och då vände det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0