Det är helg! Del 2.

Det har varit en skön dag! Vi tog en lång promenad vid 12-tiden. Det var riktigt vårväder ute. Så himla skönt! (Jag vill inte åka till kalla Stockholm!) Gick förbi kontoret och skrev ut kallelsen från sjukhuset och flygbiljetten, sen gick förbi marknaden vid Westerkerk. Det är roligt med marknader, fast idag kände vi inte alls för att trängas där, så vi gick vidare. På vägen tillbaks, såg vi det här:

Har faktiskt ingen aning om vad det var för nånting. Nån slags festival kanske? Hur som helst så var det massor med folk, som stod och tittade och tog bilder. Vi passade också på. Tänkte att man kanske skulle kolla upp vad det var för nåt på nätet sen, men jag hittade inget om det. Det händer massor i stan hela tiden, så det gäller att ha koll på det. Amsterdam är mycket galnare och roligare än Stockholm på många olika sätt, tycker jag!

Nu sitter vi hemma, dricker drinkar och har det trevligt. En kompis till min pojkvän kom förbi, så killarna spelar BUZZ nu och jag bloggar. Ska vara med snart också. Det har nästan blivit en tradition att spela BUZZ innan vi går ut, vilket är faktiskt jättekul! Ikväll ska vi till Paradiso på The New Work. Kul!
Ha en rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0