Lördagskul på Paradiso

God morgon! Vaknade för ett par timmar sen och dricker kaffe. Kvällen igår var lite udda, men väldigt väldigt rolig! En av de absolut roligaste jag haft! Vi köpte biljetter till "The New Worck" på Paradiso igår. När vi kom in så var det fortfarande Clash of the cover bands i den stora salen och det var helt galet mycket folk. Överallt. Det var nästan lite för mycket rörelse och det var jävligt varmt. Det roliga var att vid ingången till den stora salen kunde man köpa glass och vi undrade om det där med glass hängde ihop med temperaturen på stället. "Nu ska vi skruva upp värmen lite, så ska folk..." Cover-bandsgrejen slutade vid midnatt och då skulle alla gå därifrån. Det var tydligen det som folk tyckte var värt att se den kvällen. Vi hängde lite här och var, satt och bara umgicks ett tag i källaren, vilket var skönt. Sen var vi på dansgolvet en trappa upp, där man spelade nånting indiskt och zigenaraktigt. Det var massor med flygande ballonger där och det hela var så udda så det finns inte, men roligt var det hur som helst. På sitt sätt. Den stora salen var bäst! Det var inte lika mycket folk som det brukar vara, vilket är ovanligt, men musiken var bara så BRA och det var SÅ KUL att dansa. En riktigt lyckad kväll blev det, tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

såg nice ut det där:)

2009-03-08 @ 13:43:50
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Bo

Trots mina två besök i Amsterdam har jag inte varit på Paradiso än. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0