Lördagsmys

Hela förmiddan har vi suttit i soffan, ätit frukost, surfat, kollat på nyheter och Animal Planet. Jag har aldrig gillat djurprogram. Jag brukar aldrig kolla på sånt. Men idag tyckte jag att det var hur intressant som helst och framför allt roligt.
Jag måste ta det lugnt för att bli helt frisk och springa på stan en hel dag kan jag glömma. Men en kort promenad skulle inte skada, så vi gick ut strax efter kl. 12 och gick en sväng. Det var så skönt med frisk luft! I Amsterdam är det riktigt vårväder!


På vägen tillbaks gick vi förbi Wok to Walk och köpte take-away-lunch. Sen kollade vi på The Boys from Brazil och hade det mysigt.


Ikväll ska jag laga kanelpannkakor och det blir mer filmer. Det är faktiskt riktigt skönt med lugna helger!

Kommentarer
Postat av: Bo

Regn regn regn, som i Sverige nästan. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0